Kako sam počela nabavljati proizvode i opremu za svoju bebu shvatila sam da su troškovi prvog opremanja prilično visoki i svaka kuna uštede dobro dođe. Postoje brojni programi lojalnosti specijalizirani za mame, bebe i trudnice. Na internetu i u razgovoru s prijateljicama mamama istražila sam ukratko koji su to programi, koje su konkretne pogodnosti koje nude i koliko su zapravo isplativi. Gdje možete naručiti besplatne uzorke, u koje sam se programe učlanila, a u koje svakako planiram pročitajte u nastavku.
Iskreno, nisam neki fan programa lojalnosti. Većinu ih smatram totalnim navlakušama, dajte nam svoje podatke zauzvrat skupljate bodove koje istječu u godinu dana i koje vjerojatno nikad neće iskoristiti. U vrijeme slave programa lojalnosti unazad par godina imala sam desetak kartica. Desetak firmi kojima sam dala svoj kontakt i koji raspolažu informacijama o meni. Odjeća, obuća, drogerije, supermarketi. I dalje imam te sve kartice doma, ali mogu reći da jedina koju redovito koristim je jedino DM kartica. Njihov program lojalnosti prije par godina je bio stvarno odličan, popusti na ukupnu kupovinu su me spasili masu puta. Sada se i ovaj program također malo pokvario, ali i dalje smatram da imam nekakve koristi od njega.
Što se tiče programa lojalnosti za mame, bebe i trudnice podijelila sam ih u nekoliko kategorija – drogerije, supermarketi, trgovine dječjom opremom te pojedini brendovi. Krenimo redom.
Drogerijski programi lojalnosti
Izvor fotorgrafija: pexels.com, unsplash.com
O DM baby bonus programu lojalnosti sam već pisala u prethodnom postu. Ukratko program lojalnosti je u potpunosti besplatan. Jedini uvjet je posjedovanje DM beauty kartice. Obratite se zaposleniku na blagajni i on će vam uručiti paket dobrodošlice za trudnice. Unutar su zgodni poklončići (neću vam odavati tajnu, neka bude iznenađenje), testeri i ono najvažnije kuponi s popustima za kupovinu dječjih proizvoda i opreme. Kuponi su stvarno super od 15% na ukupnu kupovinu, do 30% popusta na pojedine brendove. Isto tako postoje popusti i u partnerskim trgovinama. Nakon rođenja bebe dobivate novi poklon paket s uzorcima pelena, vlažnim maramicama, dodatnim kuponima. Tu su i knjižice sa savjetima za bebu i mamu. Program mi se čini dosta dobar, posebno zbog popusta i testera, ako vam je kao meni ovo prva trudnoća uzorci proizvoda će svakako koristiti za isprobavanje.
Dodatni savjet moje prijateljice (ako ste iz Zagreba ili Splita) je kupovina na žutu srijedu u Cityju. Ona kupuje pelene i hranu za cijeli mjesec odjednom (sad već može odrediti potrebnu količinu) tako da 15% na ukupni iznos može značiti uštedu i do 150 kuna.
Svoj program lojalnosti nudi i Muller. Zove se Moja beba. U ovaj program sam se nedavno učlanila. Muller imam u kvartu tako da ponekad kupujem i tamo. Za dobrodošlicu prilikom prijave poslat će vam kupon s 15% popusta na baby asortiman. Od dodatnih pogodnosti tu je newsletter s informacijama o popustima i povremeni kuponi. Muller volim jel’ ima širok asortiman proizvoda, pogotovo velike trgovine u shopping centrima.
Bipa mi se čini da ima super program lojalnosti, tzv. Bipo klub. Ne kupujem u Bipi skoro nikad, jednostavno mi nije pri ruci tako da ću ovaj program vjerojatno preskočiti. Program je za 0 do 3 godine, pogodnosti su 10% prilikom svake kupovine baby asortimana, rođendanski poklon za bebu do 3 godine i neka dodatna iznenađenja i tematski popusti. Imaju i mobilnu aplikaciju, foto i video sadržaje, zanimljive članke. Mislim da su si stvarno dali truda. Naravno uvjet za članstvo je posjedovanje Bipa kartice.
Programi lojalnosti u supermarketima
Od supermarketa koliko sam pronašla jedino Konzum ima ovakav program vjernosti – MultiPlusCard Dječji klub. Uvjet je naravno posjedovanje MultiPlusCard kartice. U Konzumu nakon one krize gotovo da sam i prestala kupovati pa ne znam da li bi se učlanila u klub. Pogodnosti su kupon dobrodošlice za paket Lumpi pelena. Osim toga 4 puta godišnje šalju na kućnu adresu kupone s popustima na proizvode iz dječjeg asortimana. Dodatna pogodnost je i kupon od 50 kuna za dječji štedni račun u Pčelici Zagrebačke banke. Ako redovito kupujete u Konzumu zašto se ne učlaniti. Sestra je koristila Lumpi pelene i kaže da su dobre.
Programi lojalnosti trgovina s dječjom opremom
Izvor fotografije: pexels.com
U Bubamara trgovini često kupujemo poklone za mog nećaka i moji starci imaju njihovu člansku karticu. Prednosti koje nude su klupske cijene na pojedine proizvode, bonus od 3% iznosa kupovine koji možete koristiti kao popust pri sljedećoj kupovini, redovito informiranje o novostima i čestitka za dječji rođendan. Povremeno vam pošalju kupone na kućnu adresu. Znaju biti stvarno ok, obično je jedan na 15% na ukupnu kupovinu. I super informacija koju je podijelila jedna mama na Facebook stranici je da utorkom sve trudnice i mame s djecom do 1g imaju popust od 10% na odabrane proizvode ili pravo upisa bonusa od 3% na karticu. Malo su te sve informacije zakomplicirali, ali kuponi su stvarno isplativi pa plus za Bubamaru.
Klub Baby Center je koliko sam čula doživio nekakve promjene, ali dobila sam preporuku da se učlanim. Pogodnosti koje nude – za kupnju iznad 80 kuna dobivate 2% bonusa koji se pripisuje na karticu (bonus koristite kao popust na sljedeću kupovinu), 10% popusta na odabrane proizvode za novorođenče, rođendansku čestitku ili dar za dijete, klupske cijene i popuste na odabrane proizvode o kojima vas informiraju svaki mjesec i brojne druge pogodnosti. Baby centar mi se sviđa kao trgovina i mislim da ću se s vremenom učlaniti i u ovaj klub.
Baby land u svom programu lojalnosti nudi 10% na sve artikle i oblike plaćanja, tjedne i mjesečne akcije o kojima vas informiraju putem maila te periodične poklon bonove.
Svoj program lojalnosti ima i Magic Baby ali nisam pronašla neke aktualne informacije i ne znam mame članice. Tako da jedina informacija je da imaju klupskih cijene na pojedine proizvode. To ćemo još istražiti.
Programi lojalnosti za pojedine brendove
Izvor fotografije: unspash.com
Hipp baby club iskočio mi je kao reklama na Facebooku, izgleda da sam ušla u njihovu ciljnu skupinu. Prijavila sam se na njihovoj stranici. Dobijete pristup posebnim stranicama s korisnim savjetima i člancima prilagođenim fazi trudnoće. Na kućnu adresu trebali bi vam poslati testne uzorke i promotivne materijale, također stiže i poklon za 1. rođendan vašeg djeteta. Još uvijek nisam dobila ništa na adresu, a ako nešto stigne javit ću dojmove. Članci su svakako korisni i zanimljivi naravno na stranici se nalaze i njihovi brojni proizvodi koje možete istražiti.
Bebimil vam prilikom prijave za newsletter, uz upis podataka o djetetu daruje radosnicom za vašu bebu. Izgleda skroz lijepo moram priznati.
Svoj program vjernosti ima i Novalac. Kao poklon dobrodošlice dobiti ćete simpatičan visinomjer sa žirafom i knjižicu sa savjetima za prvu godinu života djeteta. U najavi su i neke promjene u klubu, pa vidjet ćemo što su novo smislili.
Navodno na službenim stranicama možete zatražiti i besplatne uzorke proizvoda od Violete, Pampersa, Nivee, Mustele, a sigurno i drugih pa ako želite isprobati neki proizvod uvijek ih možete kontaktirati. Takvi veliki brendovi uvijek raspolažu s velikom količinom promo materijala tako da ne bi trebalo biti problema.
To je u kratko to. Ima ih stvarno mnogo i mogla bi pisati ovo satima. Najveća prednost programa lojalnosti su svakako kuponi s popustima, ali i uzorci proizvoda. Nama novim mamama koje još nemamo iskustva s time koji su proizvodi dobri, a koji nisu mislim da će to svakako koristiti.
Nekako mi se najviše sviđa i dalje DM za drogerijske proizvode, a čini mi se da ću prilikom kupovine opreme, odjeće i igračaka imati koristi i od Baby centra i Bubamare. Sviđa mi se i Bebimil radosnica. 🙂 Ostali programi su ok, ali za sada ne vidim posebne pogodnosti za sebe konkretno i ne da mi se zatrpavati newsletterima i uzorcima koji će stajati u ladici.
Drage mame volite li besplatne uzorke i isprobavanje novih proizvoda?
Jeste li članica nekog programa lojalnosti? Koje su najvažnije koristi?
Pusa i zagrljaj,
Buduća mama.
Odgovori